|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
ЧЕРКАСЬКА МІСЬКА РАДА |
|
|
||||||
|
|
|
|
Друга сесія |
|
|
|
||||
|
|
|
|
РІШЕННЯ |
|
|
|
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
Від |
28.01.2016 |
№ |
2-143 |
|
|
|
|
|
||
|
|
м.Черкаси |
|
|
|
|
|
|
|||
|
< |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
Про електронні петиції
|
|
|
|
|
|
|||||
|
> |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
На виконання Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції» 02.07.2015 № 577-VIII, статті 3 Регламенту Черкаської міської ради VIII скликання, затвердженого рішенням міської ради від 24.12.2015 № 2-18, з метою забезпечення реальної можливості створення електронної петиції та збору підписів на її підтримку, Черкаська міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити Порядок розгляду електронної петиції, адресованої Черкаській міській раді, що додається.
2. Доповнити Статут територіальної громади міста Черкаси, затверджений рішенням Черкаської міської ради від 16.07.2009 №4-1347 новою статтею такого змісту: «Стаття 74. Особливою формою колективного звернення громадян є електронна петиція. Електронна петиція розглядається за умови збору на її підтримку протягом не більш як одного місяця з дня її оприлюднення не менше 250 підписів. Порядок розгляду електронної петиції визначається міською радою.». 3. Контроль за виконанням рішення покласти на міського голову Бондаренка А.В. |
||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
Міський голова |
|
|
|
|
А.В.Бондаренко |
|||||
|
ЗАТВЕРДЖЕНО Рішення Черкаської міської ради від 28.01.2016 №2-143
ПОРЯДОК
1. Цей Порядок відповідно до статті 23-1 Закону України «Про звернення громадян» визначає порядок розгляду електронної петиції, адресованої Черкаській міські раді, на підтримку якої зібрано не менш як 250 підписів громадян протягом не більше одного місяця з дня її оприлюднення (далі – електронна петиція). 2. Розгляд електронної петиції здійснюється невідкладно, але не пізніше десяти робочих днів з дня оприлюднення інформації про початок її розгляду. Якщо електронна петиція містить клопотання про її розгляд на громадських слуханнях, автор (ініціатор) петиції має право представити електронну петицію на таких слуханнях. У такому разі строк розгляду електронної петиції продовжується на строк, необхідний для проведення відповідних слухань. 3. Забезпечення розгляду електронної петиції покладається на міського голову. 4. Інформація про початок розгляду електронної петиції оприлюднюється на офіційному веб-сайті Черкаської міської ради у спеціальному розділі з питань електронних петицій не пізніш як через три робочі дні після набрання необхідної кількості підписів на її підтримку, а в разі отримання електронної петиції від громадського об’єднання – не пізніш як через два робочі дні після отримання такої петиції. 5. Міський голова вживає заходів щодо організації розгляду порушених в електронній петиції питань. Наступного робочого дня після набрання необхідної кількості підписів на підтримку електронної петиції або після отримання електронної петиції від громадського об’єднання міський голова визначає: відповідальних за організацію роботи з розгляду порушених в електронній петиції питань; підрозділи, які братимуть участь в опрацюванні порушених в електронній петиції питань, підготовці пропозицій щодо підтримки або непідтримки електронної петиції. У триденний строк після набрання необхідної кількості підписів на підтримку електронної петиції або після отримання електронної петиції від громадського об'єднання міський голова створює у разі потреби робочу групу для опрацювання порушених в електронній петиції питань із залученням до складу такої групи представників заінтересованих органів, а також представників інститутів громадянського суспільства, експертів, фахівців та інших осіб. 6. Особа або підрозділ, визначений відповідальним за організацію роботи з розгляду порушених в електронній петиції питань: протягом двох робочих днів після набрання необхідної кількості підписів на підтримку електронної петиції або після отримання електронної петиції від громадського об’єднання: вживає в разі необхідності заходів стосовно залучення до опрацювання порушених в електронній петиції питань консультативних, дорадчих та інших допоміжних органів;
у разі якщо порушені в електронній петиції питання стосуються не лише повноважень Черкаської міської ради, її виконавчих органів, а належать до повноважень інших органів, вносить міському голові пропозиції щодо залучення таких органів до опрацювання порушених в електронній петиції питань, створення для цього робочої групи із залученням представників заінтересованих органів, а також представників інститутів громадянського суспільства, експертів, фахівців та інших осіб; протягом семи робочих днів з дня оприлюднення інформації про початок розгляду електронної петиції забезпечує підготовку та подання пропозицій щодо підтримки або непідтримки електронної петиції. Для підготовки пропозицій щодо підтримки або непідтримки електронної петиції визначений міським головою відповідальний за організацію роботи з розгляду порушених в електронній петиції питань може скликати наради, запрошувати до участі у таких нарадах, засіданнях робочої групи, створеної для опрацювання порушених в електронній петиції питань, автора (ініціатора) електронної петиції, представників громадського об'єднання, яке здійснювало збір підписів на підтримку електронної петиції. 7. Під час опрацювання порушених в електронній петиції питань, підготовки пропозицій щодо підтримки або непідтримки електронної петиції: окреслюється коло питань, що потребують вирішення за результатами розгляду електронної петиції; розглядаються можливі варіанти вирішення порушених питань та обирається оптимальний варіант; опрацьовується доцільність реалізації викладених в електронній петиції пропозицій шляхом прийняття відповідних актів; формуються пропозиції щодо підтримки або непідтримки електронної петиції, готується проект відповіді на електронну петицію про результати розгляду порушених у ній питань із відповідним обґрунтуванням, а в разі якщо порушені в електронній петиції питання належать до повноважень інших органів – також проекти звернень до таких органів. 8. Підготовлені пропозиції на електронну петицію протягом семи робочих днів з дня оприлюднення інформації про початок розгляду електронної петиції вносяться міським головою на розгляд міської ради. Сесія ради скликається для розгляду електронної петиції, що набрала необхідну кількість підписів, протягом строку, встановленого для її розгляду або розглядається на черговому пленарному засіданні. 9. Міський голова не пізніше наступного робочого дня після закінчення розгляду електронної петиції та розгляду цього питання на сесії ради: розміщує на офіційному веб-сайті Черкаської міської ради публічне оголошення про підтримку або непідтримку електронної петиції; оприлюднює результати розгляду електронної петиції на офіційному веб-сайті Черкаської міської ради у спеціальному розділі з питань електронних петицій; забезпечує надсилання відповіді на електронну петицію у письмовому вигляді автору (ініціатору) електронної петиції та відповідному громадському об’єднанню, яке здійснювало збір підписів на підтримку електронної петиції, на зазначені ними адреси електронної пошти.
|
|||||
|
|
|
|
|
|
|