|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
ЧЕРКАСЬКА МІСЬКА РАДА |
|
|
||||||
|
|
|
Друга сесія |
|
|
|
||||
|
|
|
РІШЕННЯ |
|
|
|
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Від |
12.06.2020 |
№ |
2-5927 |
|
|
|
|
|
||
|
м.Черкаси |
|
|
|
|
|
|
|||
< |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Про звернення Черкаської міської ради до Президента України та Кабінету Міністрів України |
|
|
|
|
|
|||||
> |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Розглянувши
на пленарному засіданні сесії міської ради звернення депутата
Зорі Р.С., відповідно до
статей 25, 26 Закону України «Про місцеве ВИРІШИЛА:
|
||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Міський голова |
|
|
|
|
А.В.Бондаренко |
Президенту України Зеленському В.О. Кабінету Міністрів України
З В Е Р Н Е Н Н Я
Черкаської міської ради
стосовно розгляду законопроєкту «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у сфері безпеки експлуатації колісних транспортних засобів відповідно до вимог Угоди про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони»
Міністерство інфраструктури України підготувало законопроєкт «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у сфері безпеки експлуатації колісних транспортних засобів відповідно до вимог Угоди про асоціацію між Україною, з одного боку, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії та їх державами-членами, з іншої сторони». Даний документ знаходився в процесі громадського обговорення (https://mtu.gov.ua/projects/262/), а наразі перебуває в обговоренні робочої групи. Та норми, які ним передбачені, викликають суттєве занепокоєння та встановлюють корупційні схеми. Законопроєктом планується змінити: - повернути скасований у 2011 році техогляд для всіх автомобілів та тракторів; - пропонується збільшити розмір мінімального штрафу у 10 разів з 340 гривень до 3400 гривень за керування транспортним засобом з порушенням нормативів і технічних приписів; - пропонується збільшити розмір мінімального штрафу у 10 разів з 340 гривень до 3400 гривен за керування транспортним засобом, що підлягає перевірці на придатність до експлуатації, але своєчасно її не пройшов, а повторне таке порушення буде коштувати 17000 грн.; - здійснення придорожньої перевірки транспортних засобів на придатність до експлуатації, а саме: посадові особи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань безпеки на наземному транспорті, матимуть змогу зупиняти транспортні засоби та вимагати для перевірки: посвідчення водія, реєстраційний документ на транспортний засіб, свідоцтво про придатність транспортного засобу до експлуатації, страховий поліс (сертифікат) про укладення договору обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів, свідоцтво про професійну компетентність водія або кваліфікаційну картку водія, протокол перевірки та адаптації тахографа та/або обмежувача швидкості, картку водія до цифрового тахографа, заповнені тахокарти за поточний день та попередні 28 календарних днів, або роздруківку даних роботи тахографа у разі обладнання транспортного засобу цифровим тахографом, документи на вантаж, передбачені законодавством, дозвіл на участь у дорожньому русі транспортних засобів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні, якщо наявність у водія таких документів передбачено законодавством; - у разі незгоди водія транспортного засобу на проведення придорожньої перевірки транспортного засобу на придатність до експлуатації скасовується техогляд (документ на придатність) та за невиконання законних вимог посадових осіб, а також створення перешкод для виконання покладених на них обов’язків тягне за собою накладення штрафу в розмірі від 17000 до 34000 грн. (ст. 18852 КУпАП); - під час початкової придорожньої перевірки транспортного засобу на придатність до експлуатації посадова особа органу виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань безпеки на наземному транспорті проводить візуальну оцінку стану транспортного засобу; - функції з контролю за професійною діяльністю акредитованих надавачів послуг Мінінфраструктури пропонує надати новоствореному Бюро з безпеки експлуатації колісних транспортних засобів. Отже, лише декількома вище переліченими нововеденнями, які ніби вимагає Угода про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони, представники Мінінфраструктури вирішили повернути на українські дороги славнозвісне ГАІ у вигляді посадових осіб (експертів) Мінінфраструктури, які зобов’язані тим же Законопроєктом перевіряти не менше ніж 5% автомобілів, що зареєстровані в Україні. При цьому, це будуть настільки експерти, що за допомогою візуального огляду зможуть визначити чи справний транспортний засіб, чи ні. А якщо врахувати, що в КУпАП планується внести зміни і змінити слова «стандарти» на «нормативи і технічні приписи» то, для прикладу, експлуатація автомобіля з пошкодженим лакофарбовим покриттям ЗАБОРОНЕНА. А отже з урахуванням мінімального штрафу 3400 грн. – закон відчинить ворота МЕГАКОРУПЦІЇ!!!! Прикриваючися Угодою про асоціацію українські «схемщики» намагаються перевершити увесь цивілізований світ. Подібних умов немає у жодній країні Європи.
Тому вимагаємо ВИКЛЮЧИТИ із Законопроєкту пункти, які приховують корупційну складову: • у вигляді здійснення придорожньої перевірки транспортних засобів на придатність до експлуатації; • виключити норму з контролю за професійною діяльністю акредитованих надавачів послуг через Бюро з безпеки експлуатації колісних транспортних засобів, яке прямо порушує Конституцію України та Закон України «Про захист економічної конкуренції»; прямий або непрямий примус суб’єктів господарювання до вступу в асоціації, концерни, міжгалузеві, регіональні чи інші форми об’єднань або здійснення узгоджених дій концентрації суб’єктів господарювання в інших формах є грубим порушення антимонопольного законодавства; • виключити норми, що передбачають збільшення штрафних санкцій у 10 разів.
Від імені Черкаської міської ради
|
|||||
Міський голова |
|
|
|
|
А.В. Бондаренко |
|
|
|
|
|
|